Цена: 120.00 лв.
Реална цена: 240.00 лв.
Спестявате: 120.00 лв.
000000

В сервизите стандартно сменят маслото на скоростната кутия чрез ръчно източване, при което се изпомпват до 40 - 50% от него. Но
Автосервиз Слатинаразполага с машина с цифрово управление за пълна смяна, при това на половин цена!
• Изпомпване и зареждане на масло в автоматична скоростна кутия на автомобил - за 120лв, вместо за 240лв;
• Изпомпване и зареждане на масло в автоматична скоростна кутия на автомобил, плюс промиване на кутията - за 144лв, вместо за 288лв;
• Изпомпване и зареждане на масло в автоматична скоростна кутия на атомобил, плюс промиване на кутиятата и прибавяне на добавка за нея - за 168лв, вместо за 336лв.
Подробно за услугата:
Автоматичната скоростна кутия е вторият най-скъп и технологично напреднал компонент във вашия автомобил след двигателя. Не отлагайте смяната на маслото и филтъра на автоматичната трансмисия, за да избегнете сериозните последствия и скъпи ремонти.
Основна практика в сервизите при смяната на масло на автоматичната скоростна кутия (АСК) е стандартното ръчно, при което се източват едва 40 - 50%, тъй като е технически невъзможно да се изпомпа маслото от турбината, тръбопроводите и радиатора на автоматика. По този начин новото добавено масло много бързо се зацапва, вследствие на което ефектът от смяната е незадоволителен.
Автосервиз Слатина разполага с една от най-добрите на пазара машини за пълна смяна на маслото на автоматичната трансмисия - изцяло автоматизирана, с цифрово управление, за всички модели автоматични скоростни кутии. Тя осигурява 100% смяна на маслото - в самата трансмисия, в турбината (преобразувател на въртящ момент) и в охладителната система (радиатор охладител и маркучи). С това съоръжение се извършват и други услуги - частична смяна на маслото в трансмисията (опресняване), промивка на скоростната кутия и прибавяне на добавки, които допълнително повишават ефективността от смяната и подобряват работата и живота на трансмисията.
Чрез машината се изсмукват 100% от старото масло от АСК, след което под налягане се вкарва ново масло през охладителя. Преди самата смяна на маслото е желателно системата да се промие с добавка. Машината има специален цикъл за промивка на АСК. По време на този цикъл се превключват всички предавки, за да може добавката да промие всички части.
Изследване на Асоциацията на сервизите, ремонтиращи АСК показва, че около 90% от повредите са вследствие на прегряване на маслото, което с километрите губи свойствата си, което пък води до по-бързо износване и дефектиране на частите на АСК.
Aко не желаете да имате скъпо струващи проблеми с АСК в бъдеще, е препоръчително редовното и качествено обслужване на всеки 50000км. По този начин си гарантирате:
• По-дълъг живот и оптимална работа на АСК;
• Липса на скъпи ремонти по кутията;
• Намаляване на разхода на гориво.
Машината за смяна на масло разполага с програма, чрез която се
проверява най-подходящият вид масло за съответния автомобил според вида на АСК.